Mozgalmas hétvége

2011.07.19. 00:21

Lássunk egy kis hétvégi beszámolót, mert elég mozgalmasra sikeredett. Pénteken késő délután nagy unalmamban kitaláltam, hogy szeretnék elmenni egy autósmoziba, mert még sosem voltam. Nem tudtam van-e valami működő mozi a környéken, hát utánanéztem. Kis csalódás, hogy a legtöbbet már bezárták, de ráakadtam a mogyoródi, Hungaroring melletti autósmozira. Szimpatikus volt, csütörtöktől-vasárnapig van előadás, méghozzá a legújabb filmekkel, mindegyik este más. Most pl. A halálos iramban 5, Karib-tenger kalózai új része és hasonlók. Péntek este Az Ördög c. thriller-horrort vetítették. Hát nem ez volt álmaim netovábbja (pedig szeretem ezt a műfajt is), de gondoltuk hajrá, menjünk. A belépő egyébként 1000 Ft volt. Viszonylag méretes vetítőfelület és egy kisebb büfé volt a helyszínen. Mivel a neten annyira dicsérték, befaltunk egy-egy hamburgert. Nem volt rossz, csak kicsi. :)
21.30-kor kezdődött a film, behangoltuk a rádiót és tátottuk a szánkat. Nem volt olyan gáz a film sem, egynek elment, az autós élmény pedig klassz volt, szívesen elmennék máskor is. A vicc az, hogy alig voltak rajtunk kívül. Volt ott egy csapat közelben táborozó gyerek, meg kb. 4-5 autó. Megmondom őszintén, nem értem az érdeklődés hiányát. Persze ez nem egy multiplex minőség, de pont emiatt különleges. Arra számítottam, hogy ennél azért többen lesznek. Ezúton ajánlom mindenkinek az autós mozizást, mert szerintem szuper program unalmas estékre. Egy valamiben verhetetlen, tuti nem hallod a szomszéd csámcsogását. :D

Szombaton pedig többen célba vettük a Vidámparkot. Néhány éve voltam ott utoljára, azóta voltak változások, kíváncsian vártam most milyen lesz. Nyilván nem lehet olyan klassz, mint gyerekfejjel, de a húzósabb ringlisek, vagy minek is nevezzem, már nekünk valók. :) A napi belépő meglehetősen borsos, 4700 Ft felnőtteknek, a diák 3800 Ft. Karszalag felcsap, mosoly az arcokon és irány befelé. Elsőként a klasszikus hullámvasutat támadtuk be, szerencsére korán mentünk, így még nem kígyózott hosszú sor (nem úgy, mint később). Akárki, akármit mond, szerintem jó ez a hullámvasút mindegy, hogy hány éves az ember. Körbesétáltunk, és meglepődve tapasztaltuk, hogy a drága belépő mellett is elég sok dologra még külön kell befizetni. Ez azért nem kis csalódás. Az összes újdonság (pl UV labirintus, Túl világi hullámvasút stb) fizetős 300-500 Ft. Lássuk be, ez szemétség, mert így már nagyon nem éri meg a dolog. Nem is fizettünk be sehova. A jó hír viszont, hogy a dodgem ingyenes lett, csak a sort kell mindig kivárni. Persze az arcon csapás ettől nem lett kisebb.
Az elvarázsolt kastély is lehangoló volt kicsit, több mechanikus dolog nem működött (pl mozgólépcső a kijárat felé). Azt tudtam, hogy a Looping star-t már lebontották ( ez volt a hurkos hullámvasút régen), a helyén két másik dolog volt. A régi szellemvasút sincs már meg, a helyén valami idióta mesepark vasút van. Ez a részleg abszolút a gyerekeké lett. Az óriáskerékre is felültünk természetesen és a körhintára is. Aztán rátaláltunk a valami dínós brutális izére. Ez minden irányban forgott, rázott. Nagy lelkesedéssel felültünk, de a végén nem volt őszinte a mosolyunk. Ültem már durva dolgokon, de ez vitte a pálmát. Ráadásul pár perccel előtte ettünk szendvicset, úgyhogy rendesen megforgatta a gyomrunkat. Életemben először jött a róka ringlis után. Persze nem rögtön a helyszínen, hanem jóval később, pár falat kaja után. Utána viszont semmi bajom nem volt, szerencsére. Sőt még a Top spin-re is felültem (ez a víz felett átfordulós cucc), meg valami új, oldalra kifordulós hullámvasútra is. :)
Összességében azért maradt a csalódás, most jut eszembe, a szabadesés torony sem működött. Nem elég, hogy kifizettünk egy csomó pénzt, még bent is lehúznák az embert, ráadásul az egész vidámpark kicsit lepusztult már. Persze volt, amit élveztünk, de végeredményben nem lett a legjobb.
Délutánra kitaláltunk egy kis házi vattacukor készítést és kerti sütögetést rokonoknál. Ez a része a napnak nagyon jól sikerült, ide már Bonit is vittük magunkkal, napközben leadtuk megőrzésre. :) A vattacukor finom volt és a vacsi is. Csináltuk pácolt csirkemellett salátával. Természetesen minden elfogyott...

Vasárnap tesómmal fagyiztunk egyet Szentendrén, ajánlom mindenkinek, mert isteni fagyit lehet kapni.

Szóval most igazán nem unatkoztunk, tartalmas hétvége volt, azért el is fáradtunk, szerintem senkinek nem kellett esti mese vasárnap este és nekem se lesz rá szükségem ma éjjel. :) Jó éjt!

A bejegyzés trackback címe:

https://shadowglow.blog.hu/api/trackback/id/tr293078728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása