Visszaszámlálás

2011.05.05. 00:11

Visszaszámlálás megkezdődött, már csak hármat kell aludni. Egyre izgatottabb a csapat a lánybúcsú miatt, én magam is alig várom. :) Egyre jobban beindult a szervezkedés, jobbnál jobb dolgok jutnak még eszünkbe a végére. Ma beszéltem a menyasszonnyal és ő is nagyon várja már a szombati bulit, izgul és fél is talán mi vár rá. Megnyugtattam, hogy semmi megalázó nem lesz, csak kicsit nevetjük ki (persze ezt ő sem hitte el). Belátta, hogy végül is ez erről szól. Belegondolva a forgatókönyvbe, szerintem nem lesz kellemetlen, inkább vicces.
Ha valaki szombat éjjel 1-2 között Hummer limóból sikítozó, integető lányokat lát Budapest utcáin, na azok mi leszünk. :)
Kicsit félek az időjárástól, ha jól hallottam -2 fokot emlegettek és az nem lenne jó, befagy a seggünk a csini rucikban. :S Bízom benne, hogy nem lesz se eső, se vihar...

Ma már nekiálltam a takarításnak is, még a függönyt is kimostam. Szeretem, hogy ilyenkor az egész lakásban jó illat terjeng a friss öblítőtől. A páromnak már kilátásba helyeztem péntekre egy fürdő sikálást, de cukipofa és vállalta. Nekem vigyázni kell a körmeire, ha már szépen ki lettek lakkozva (műkörmöm nincs szerencsére, a sajátjaim is nagyon szépek). Elvégre jól akarok kinézni, de melyik csaj nem? :) Hideg idő esetén a ruhával még lehet, hogy gondban leszek. Eddig egy térdig érő ruhát választottam cicanacival, bár a cipő még nagyon is kérdéses. 33-35-ös lábam van cipőtől függően, így nem nagyon ugrálhatok. A csizma már lehet, hogy sok lenne, félcipőben viszont lehet, hogy le fog fagyni a lábam. Hiába, nehéz női sors... :) Jól van, nem rinyálok többet ilyen hülyeségeken, egyelőre kisebb gondom is nagyobb ennél a szervezéssel.

Most megyek és szundi üzemmódba kapcsolom magam, már ha el tudok aludni, sajnos elég rosszul alszom. Vagyis az alvás maga nem az, csak nagyon nehezen alszom el, folyton kattog valamin az agyam, nehéz kikapcsolni, de ez az én bolondságom. :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://shadowglow.blog.hu/api/trackback/id/tr282878626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása