Leánybúcsú és majális

2011.05.01. 19:44

Ma megint, borús, esős idő, ez nagyon lehangoló. Ilyenkor sokszor nincs kedvem csinálni semmit. Ez a munka ünnepe most nem igazán jött be, semmi nem volt, ami a régi majálishoz hasonlítana, nem is mentem semmilyen ünnepségre.

Egyetlen dolog villanyozott fel ma, még pedig az, hogy jövő hét szombaton lesz a legjobb és egyben egyetlen barátnőm leánybúcsúja. Már tűkön ülök. Nem én lettem a főszervező, sajnos a kapcsolatunk milyensége nem éppen kölcsönös... ami nekem manapság kezd rosszul esni. Mikor végre hazautazom, nagy nehezen sikerül csak egy-egy röpke órát találkoznunk, ahol természetesen az esküvő a fő témánk, mivel már csak pár hét van addig. Így természetesen megértem, ha az én dolgaim kicsit háttérbe szorulnak, hiszen én is azt szeretném, ha minden tökéletes lenne számára a nagy napon. Egyszerűen csak rosszul esik, hogy nem vagyok fontos. Ha már neki se vagyok az, akkor mégis kire számíthatnék... a párom, akit imádok kivétel, de ez elég lehangoló, nem? Miért csak addig számítanak rám az emberek, amíg kell nekik valami és tudják, hogy örömmel segítek. Ugyanakkor nem kérdezi meg, hogy és te hogy vagy? (Itt mondjuk nemcsak róla van szó.) Vagy megkérdezi, csak a válasz már nem olyan fontos, vagy nem is beszélek róla. Írtam neki a minap egy emailt, melyre annyit írt, most sok a dolgom, majd írok hosszabban. Na, ezt azóta is várom, de félek hiába. Leírtam neki őszintén az érzéseimet, hogy rossz a távolság stb stb. Meglátjuk.

Én mindenesetre belevetettem magam a szervezkedésbe, hogy hajadon éveinek utolsó nagy bulija igazán jól sikerüljön. A bemelegítés nálam lesz, hisz én vagyok a bolond, ki a vállára veszi a nehezét. Elég klassz feladatok lesznek, természetesen írok majd beszámolót, hátha hasznos lesz még másoknak. :)

Csak kattogok és kattogok folyamatosan a feladatokon, díszítésen, egyenszalagon (mint a szépségkirálynőknek) és egyéb dolgokon. Lesz egyedi, idézetes és fényképes emlékkönyv, férjismereti teszt, utcai feladatok, oklevél a végén. Az ajándékom már megvan szerencsére, úgy nevezett Love zsetonokat vettem, ami 9 db zsetont tartalmaz, nagyon ötletes és ilyen alkalomra szerintem tökéletes. Emellett nem is vészesen drága. Ez kipipálva. A pia mennyisége nem kicsi, amit a szervezők "berendelnek", igaz 12-en leszünk, de akkor is. A fő attrakció pedig egy egy órás limuzinozás lesz a pesti éjszakában. Szerintem mindannyiunknak felejthetetlen élmény marad. :) Egyelőre ennyit, nem árulok el többet, majd ha lement a buli, még úgysem állt össze teljesen.

Talán a blog is ebből fog állni egy hétig, na jó, azt azért talán nem. :) Most megyek és odabújok az egyetlen emberhez, akinek igazán fontos vagyok, és hagyom, hogy felmelegítse vacogó végtagjaimat és a szívemet...

A bejegyzés trackback címe:

https://shadowglow.blog.hu/api/trackback/id/tr562869963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása